środa, 4 lutego 2015

Zmęczona, ale to nie koniec.

          Padam ze zmęczenia, do tego zaczął mnie boleć brzuch, ale to nie zmieni mojego pozytywnego podejścia. ;) Kolejny egzamin za mną, do tego wspaniała informacja, że mogę poprawiać jeden wykład. Nauka, nauka i jeszcze raz nauka. Mogłabym ględzić dla Was całą wieczność jak mi niedobrze i że nie daje już rady, ale kto by chciał to czytać. Nawet ja na Waszym miejscu pominęłabym takiego posta. Jednak nie zamierzam narzekać na cały świat. Powoli mi się jakoś układa, czasem nawet nie wierze w to co mi się przytrafia. Tak jakby karty się odwróciły. Jakby nic nie stało mi na przeszkodzie by być w pełni szczęśliwą. Zawsze widziałam wszystko w czarnych barwach, przy tym narzekając okropnie na niesprawiedliwy świat. Teraz? Mam nadzieje! Może nie będzie idealnie, albo tak wspaniale jak to sobie wyobrażam. Jednak na pewno będzie dobrze. Dlaczego? Bo ja tak mówię! Nie wystarczy?
          Sama zaczynam się zastanawiać cy to fart, czy może jednak pozytywne myślenie. Przecież każdy ma jakieś problemy, ale czy to jest już powód by w koło narzekać i się żalić? Oczywiście że nie. Nikt nawet nie lubi tego słychać, bo jakby sami nie mieli problemów. Trzeba się cieszyć każdym dniem. Tym że jesteśmy zdrowi, mamy co jeść, mamy rodzinę, osoby na których nam zależy. Problemy będą zawsze, nie te, to inne. Nie można siedzieć i całymi dniami płakać, czy rozmyślać o problemach.
           Zastanawiam się co tu jeszcze dodać, by urozmaicić ten blog. W przyszłości może dodam kilka swoich opowiadań, nowych, bądź starych. Może zacznę pisać recenzje filmów i seriali, które obejrzałam(a mam na swoim kącie ich mnóstwo). Mogę również polecić jakąś książkę. Może macie jakieś pomysły o czym chcielibyście poczytać? Mogę być wszelkie propozycje, chętnie nawet wtajemniczę się w niektóre sprawy, by Wam potem opowiedzieć.
           Właśnie sobie przypomniałam o książce, którą zaczęłam pisać, a nadal nie mam czasu ją skończyć, mam nadzieje że w przyszłym semestrze znajdę czas na napisanie jej, lub nawet dokończenie. Możliwe że kiedyś wstawię ją tutaj, by ujrzała światło dzienne :D

"Książka stanowi cudowny przedmiot,
dzięki któremu świat poczęty w umyśle pisarza
przenika do umysłu czytelnika…"

"Każda książka żyje tyle razy,
ile razy została przeczytana."

#Eira

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz